BASIS nr.2 med manualer

Type: Styrke hjemme Tid: 10-20 min

BASIS programmer er programmer med fokus på styrke – fullkropp.

 

Min anbefalning er å trene fullkropp styrke minst 2 ganger per uke.
Om tiden skulle skorte kan BASIS program byttes ut med fullkroppsprogrammer fra FIT & FUN.

 

Du kan trene BASISprogrammet sammen med meg i filmen. Hvis du heller vil trene på egen hånd finner du filmer av hver enkelt øvelse under her!

 

BASIS MED MANUALER nr.2 nivå 2

Manualer kan erstattes av en vektskive, kettelbell eller en sekk med noe tungt i.

Varm opp 10 minutter

10 rep per øvelse.

2 og 2 øvelser jobbes sammen som supersett i 3 runder, før du går til neste sett.

Altså starter du med 10 knebøy m/press + 10 roing x 10 før du går til 10 utfall med rotasjon + 10 markløft x 10.

Økten består av:

Knebøy med skulderpress

Gå til øvelse

Smal roing med vektskive

Gå til øvelse

Utfall + rotasjon med vektskive

Gå til øvelse

Strak markløft

Gå til øvelse

Rygghev

Gå til øvelse

Ett bens hoftehev

Gå til øvelse

Planke med motvekt

Gå til øvelse